سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

 

نبرد سایبری و تغییر مفاهیم قبلی جنگ

برای کسانی که به ارتقاء صلح می اندیشند لحظات مبهوت کننده ای در حال گذر است این بهت نه بخاطر بروز جنگهای جدید – که این نوع جنگها بین کشورها در قرن اخیر به نسبت گذشته بشدت کاهش یافته است- بلکه بخاطر طبیعت و ماهیت جنگهای جدید است که بشدت در حال تغییر است. اخیراً مشاهده می گردد که کشورهای بزرگ جهان در راستای اجتناب از هجوم سخت افزاری بوسیله سربازان و تجهیزات نظامی، به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، اعمال تحریمهای فلج کننده و استفاده از اهرمهای مالی بین المللی و در صورت موثر نبودن این موارد به استفاده از شیوه های جدید جنگ رایانه ای متوسل شده اند.

در آخرین نمونه از این موارد می توان به همکاری آمریکا و اسرائیل برای انجام حمله سایبری به تأسیسات هسته ای (براساس گزارش نیویورک تایمز) و همچنین ویروس شعله (Flame) برای ایجاد وقفه در صادرات نفتی کشورمان اشاره کرد.

هم اکنون بسیاری از کشورها در حال تلاش جهت دستیابی به متدهای نامرئی تر هجومی و دفاعی(مانند موارد فوق) بر آمده‌اند. این روند سئوالات چالش برانگیزی را مطرح کرده است: جنگ چه زمانی شروع می شود؟ صلح چه زمانی به پایان می رسد؟ در دولت‌ها چه کسانی مسئول و پاسخگوی مسائل مربوط به این موضوع هستند؟ مفاهیم قدیمی و جدید جنگ چه تفاوتهایی دارند؟ و …

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: جنگ سایبری
,جنگ نرم
,سایبر

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/7/28

 

پشت پرده فیلم موهن آمریکا و صهیونیست‏ها علیه اسلام و پیامبراعظم (ص)+محتوای فیلم دولت آمریکا که اینک با خشم مسلمانان بیدارشده مواجه شده است تلاش می‏کند خود را از این اقدام موهن بری کند؛ اما آیا می‏توان باور کرد که ساخت فیلمی با سرمایه هنگفت 5 میلیون دلاری و نیز اقدامات مستمر کشیش دیوانه بدون اطلاع و رضایت مقامات کاخ سفید انجام شده باشد؟

در حالی که پخش فیلمی موهن موجب خشم مسلمانان، به ویژه در لیبی و مصر و حمله به سفارت آمریکا در این کشورها شده، محتوای این فیلم چیست؟

 

فیلم مذکور از سوی تری جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا، منتشر شده که اعلام کرده‌ است انتشار این فیلم به مناسبت سالگرد حملات یازده سپتامبر صورت گرفته است.

در این فیلم دوساعته، شخصیت ارزشمند پیامبر اکرم (ص) به طنز گرفته شده و این چهره پاک، فردی ترسیم شده‌ است که گناهان بسیاری مرتکب می‌شود.

«سَم باسیل»، نویسنده و کارگردان این فیلم، که «برائت از مسلمانان» نام دارد یک یهودی آمریکایی اهل کالیفرنیا و شاغل در بخش مستغلات است، اما پخش و توزیع فیلم را تری جونز برعهده دارد.

سم باسیل که هم‌اینک در مخفیگاه به‌ سر می‌برد به «وال‌ استریت جورنال» گفته‌ است که «بیش از 100 یهودی با اعطای 5 میلیون دلار» در تأمین مالی این فیلم کمک کرده‌اند و این فیلم با شرکت 60 هنرپیشه و 45 نفر پشت صحنه در سه ماه ساخته شده‌ است.

به گفته «سم باسیل»، این فیلم تاکنون تنها یک بار اکران شده که اوایل سال جاری در سالنی تقریباً خالی در هالیوود بوده است.

تری جونز، کشیش کلیسای گِینزویل فلوریدا، که شبکه خبری سی‌ان‌ان در وب‌سایت خود او را کشیشی «جویای نام» توصیف می‌کند پیشتر در اردیبهشت‌ماه امسال قرآن را آتش زده بود.

تری جونز روز 20 مارس 2011 نیز یک نسخه از قرآن را در کلیسای خود به آتش کشید که این اقدام تظاهرات گسترده‌ای را در افغانستان به دنبال داشت که طی آن ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.

این فیلم موهن که با دو نام "برائت از مسلمانان" و "زندگی محمد[ص] رسول اسلام"معرفی شده یک فیلم یک فیلم آماتوری به کارگردانی «سام باسیل» است و حاوی صحنه‌ها و توهین‌هایی به پیامبر اکرم(ص) است که زبان از بیان آنها شرم می‌کند.

این فیلم پیش از این تنها یک بار در سالنی در هالیوود به شکل خصوصی نمایش داده شد و قرار بود در سالگرد حادثه 11 سپتامبر در کلیسای تری جونز (کشیش سفیه) به نمایش درآید؛ اما این نمایش لغو شد.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: توهین به پیامبر اسلام
,فیلم موهن برائت از مسلمانان
,فیلم موهن ضد

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/7/28

 جریان شناسی اهانت هالیوود به پیامبران

آیا مشکل هالیوود، اسلام و مسلمانان است؟ به نظر می رسد فرار از سبک زندگی دینی و دین مدارانه در غرب عامل اصلی در تخریب چهره پیامبران الهی باشد. این مطلب سعی دارد تخریب سایر پیامبران الهی توسط هالیوود را بررسی کرده و برای اولین بار این مسئله را کدگشایی کند.


جریان شناسی اهانت هالیوود به پیامبران

مساله اهانت به اولیاء‌ و پیامبران الهی و مقدسات ادیان توحیدی امری تازه و جدید نیست. اهانت، استهزاء و تکذیب سه شیوه رایج در میان اقوام سابق در مقابله با هدایت پیامبران بوده است. اهانت به پیامبران و دروغ‌گو، ساحر، مجنون، قدرت‌طلب و سفیه و... خواندن آنان از جمله روش‌های رایج در میان امت‌های گمراه گذشته و دشمنان پیامبران بوده است.

در این بین رسانه های غربی به خصوص سینما و تلویزیون نقش توهین و تحریف رسالت پیامبران را عهده دار بوده و هر از گاهی مصادیقی از این کارکرد رسانه‌ای در غرب و حتی داخل جهان اسلام دیده می‌شود.

تهیه فیلم های انحرافی مصائب مسیح (ع)، آخرین وسوسه های مسیح (ع)، مصاحبه با محمد (ص)، فتنه، ده فرمان و فیلم سراسر توهین آمیز "برائت از مسلمین" ... همه و همه نشان از رویکرد انحرافی، سیاسی و شریعت زدای رسانه های غربی است.

در این نوشتار به گوشه ای از سناریوهای رسانه‌ای و تصویرسازی غرب علیه پیامبران به خصوص نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم اشاره خواهیم کرد.

مصائب مسیح

وجود صحنه های طولانی شکنجه مسیح

یکی از تم های ثابت فیلم های هالیوودی است. گویا لذتی وصف ناشدنی در ایذای پیامبران وجود دارد.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: اسلام هراسی
,اهانت هالیوود به پیامبران
,هالیوود
,هالیوود و اسلام

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/7/28

اینفوگرافیک | زنجیره پلید

امام خامنه‌ای روحی له الفداء: «در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ، همین بس که مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره‌ میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های مشمئزکننده‌ی خویش ساخته‌اند.»

ساحت مقدس پیامبر اعظم خدا، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، آماج جسارت‌ها شده است و چنگال سیاه شیاطین، هر روز با طرح نفرت‌انگیز دیگری، چنگ بر دل مسلمانان عالم می‌کشد. این بار دولت روسیاه فرانسه، در رأس زنجیره‌‌ی پلید شیطان قرار گرفت و در اقدامی تحریک‌آمیز و به فاصله‌ی کوتاهی از جنایت آمریکایی_صهیونیستی (تولید و پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت قدسی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله)؛ کاریکاتورهایی شرم‌آور نشر داد.

 

  ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: اینفوگرافبک
,توهین به پیامبر اسلام
,زنجیره پلید
,فیلم موهن

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/7/28

 

شبکه های ماهواره ای و بخصوص چند شبکه خاص مثل شبکه جم تمام عزم خود را جزم کرده اند تا بنیاد خانواده های ایرانی را هدف قرار دهند.

شبکه جم به دنبال آسیب رساندن و عادی سازی مسائلی مثل خیانت و جدایی در میان خانواده های ایرانی می باشد و شاهد این مدعا سریال هایی است که این شبکه پخش می شود.

این شبکه با پخش سریالی که در آن زن خانواده به همسرش خیانت می کند، پس از لو رفتن خیانتش  به همسرش  می گوید :«تو نباید مرا تحقیر کنی و ما می توانیم از هم جدا شویم و ما باید سال های زیادی را زندگی کنیم پس ما می توانیم از هم جدا شویم.»

در ادامه این سریال مرد خانواده با خواندن اشعاری مبنی بر اینکه که همسرش حق این کار را داشته است از همسرش جدا می شود و این همان ترویج بی غیرتی میان خانواده های ایرانی است که شبکه جم و دیگر شبکه های فارسی زبان خارجی آن را دنبال می کنند.

این اولین سریال و اولین برنامه ای نیست که شبکه جم پخش کرده و در آن بنیاد خانواده ایرانی را هدف قرار داده است و آخرین نیز نخواهد بود اما نکته قابل تامل برای خانواده های ایرانی این است که باید هوشیار باشند و بدانند که با دیدن این گونه سریال ها به مرور قبح خیانت و بی غیرتی نزد آنها ریخته می شود و دیگر خیانت عمل ناهنجار و غیر شرعی محسوب نمی شود.

کافی است کمی پیرامون اهداف این شبکه ها که غالبا زیر نظر یک صهیونیستی یا بهایی و یا یک ضد انقلاب فراری وابسته به غرب اداره می شود فکر کرد. آیا دلشان برای ایرانی ها می سوزد، آیا از آمریکا و انگلیس بودجه، نیرو و مکان می گیرند که مردم ایران بدون برنامه نباشند و آیا…

 




:: برچسب‌ها: خیانت, خانواده, نتیجه سریال, های, شبکه ,جم,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/7/21

 جنگ سایبری آمریکا و اسرائیل علیه ایران

 


همکاری آمریکا و اسرائیل در طراحی ویروس "فلیم" علیه برنامه هسته ای ایران براساس گزارشهای منتشر شده به نقل از مقامات غربی، همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی در طراحی ویروس مشهور به فلیم (Flame) برای اختلال در برنامه هسته ای ایران فاش شد.


ویروس
براساس اعلام این مقامات آشنا با عملیاتی که دیروز طی گزارشی مشروح توسط واشنگتن پست منتشر شده، این اقدام با مشارکت سازمان امنیت ملی آمریکا، سازمان سیا و نیروی نظامی رژیم صهیونیستی صورت گرفته که دربرگیرنده استفاده از نرم افزار مخربی چون ویروس استاکس نت برای اختلال در تجهیزات غنی سازی هسته ای ایران بوده است.

یکی از مقامات عالی رتبه اطلاعات آمریکا با اشاره به این که این مسئله مرتبط به آماده شدن برای مبارزه با نوع دیگری از یک اقدام مخفیانه است، افزود، عناصر فلیم و استاکس نت بخشی از حملات گسترده تر است. گردآوری اطلاعات سایبر علیه برنامه هسته ای ایران راهی برای از بین بردن این برنامه خواهد بود.

براساس اظهارات چندین مقامات غربی و آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود، فیلم (Flame) اولین بار پس از آنکه ایران مجموعه ای از حملات سایبر را به صنعت نفت خود شناسایی کرد، معرفی شد. این خرابکاری با هدایت اسرائیل در یک عملیات یک جانبه ای صورت گرفته که ظاهرا تلاش می کرد همدستان آمریکایی خود را کنار بگذارند.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: جنگ ,سایبری, آمریکا ,و اسرائیل ,علیه ایران,سیاست,جنگ

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/4/1

 

حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال که در همایش حزب الله سایبری با عنوان"کلیک‌های پایداری" سخن می‌گفت،در ابتدای سخنان خودبه همایش قبلی وبلاگ‌نویسان که در همین سالن در 12 روز مانده به انتخابات 88 برگزار شد، اشاره کرد وگفت: در آن روزها یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که معمم بود از اختلال به وجود آمده در شبکه فیس بوک ابراز نگرانی کرده و ...

 

 

 معترض شده بود،این سؤال مطرح بود که چرا وی باید نگران فیس بوک باشد  .

 

وی در ادامه افزود:وقایع پس از انتخابات و روشن ‌شدن نقش تویترو فیس بوک در شایعه پراکنی و پروپاگاندای دشمن را آشکار کرد،بعد از حوادث انتخابات سازمان‌های امنیتی کشور خواستند مسئله نفوذ دراین حوزه را بررسی کنیم لذا در کمتر از 45 روز ساختار سازمان NSA را به عنوان قلب مغز سیستم سایبری جهان به عنوان صاحب و مالک اینترنت تهیه کردیم و در طی 2 سال گذشته حدود 100 سخنرانی دانشگاهی، نگرانی خود را از این موضوع تبیین کردیم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تصریح کرد: آنچه که امروز موجب نگرانی بنده است، این است که ما با نوع گسترده‌ای از بی‌اعتنایی در حوزه فضای سایبری از سوی مسئولان مواجه هستیم در حالی ما باید فضای سایبر حضور داشته باشیم.

عباسی در ادامه به تشریح مناسبات امنیتی موجود در فضای سایبر پرداخت و با بیان اینکه از"سیستم هارتلند" در آسیا به عنوان قلب جهان یاد می‌شد،اظهار داشت:امروزNSA به عنوان مغز جهان شناخته می‌شود وNSA آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا است.

آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا کنار "جاده بالتی‌مور، در شهر واشنگتن دیسی" در زیر زمین، تأسیسات عظیمی ایجاد کرده است که در مقابل حملات اتمی مقاوم استو آنجا به نوعی مغز جهان را به وجود آورده است. این مرکز 3 میلیارد پیام سایبری را در روز به دقترصد می‌کند.

این کارشناس برجسته مسائل استراتژیکبا بیان اینکه NSA شاخص‌ترین دستگاه امنیتی از جمع 16 دستگاه امنیتی موجود در آمریکا است،اضافه کرد: تأکید می‌کنم که مالک اینترنت در جهان همین سازمان NSA یعنی آژانس امنیت ملی آمریکاست.

عباسی با تشبیه فضای اینترنت به پادگان، توضیح داد که شبکه اینترنت کاملاً تحت کنترل و رصد سازمان امنیت ملی آمریکا است و اینکه عده‌ای در داخل کشور ما اعتراض می‌کنند که دولت به فضای اینترنت، امنیتی نگاه می‌کند اشتباه است زیرا واقعاً آمریکا از طریق این شبکه همه ما را کنترل می‌کند و همچون پادگان تحت فرماندهی اوست و رئیس این پادگان یک ژنرال در نیروی دریایی آمریکاست که به وزارت دفاع آمریکا مأمور می‌شود، بنابراین باید بدانیم رئیس این شبکه یک نظامی است.

وی با توضیح نحوه شکل‌گیری شبکه تار عنکبوتی و نفوذ سیستم اینترنت آمریکا در جهان با استفاده از مخابرات، موتورهای جستجوی یاهو، گوگل و... ادامه داد: جهان امروز دارای مغزی است که تمام اطلاعات در آن جا پردازش و کنترل می‌شود. ما در قالب 300 جلد کتاب، اطلاعات مربوط به همین موضوع را آماده کرده و به دستگاه‌های امنیتی و تصمیم‌ساز ارائه داده‌ایم.

11 سپتامبر سایبری آمریکا چگونه شکل می گیرد ؟

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: آمریکا, 11سپتامبر, بعدی را در ,فضای ,سایبر,,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/3/31

جنگ نرم مشرق- غرب سالهای درازی است که در سیر تکوین و معماری تمدن خویش، کلبه دیجیتال را به عنوان ناکجاآباد و اتوپیای حرکت تاریخی خویش قرار داده است و برای رسیدن به این اتوپیا، بر مبنای یک طرح استراتژیک مشخص گام برمی­ دارد. 

اتوپیا، آرمانشهر یا ناکجاآباد، یا مفهومی که در عربی تحت عنوان "مدینه فاضله" از آن یاد می­ شود، نقطه ای است که برای رسیدن به آن، لزوما به یک طرح استراتژیک نیاز است. چه بسا آنکه به سهولت از "طرح­ریزی استراتژیک" به همان "اتوپیاگرایی" تعبیر می شود و هرگاه سخن از یک طرح استراتژیک به میان می­ آید؛ مراد سخن، "اتوپیاگرایی" و " آرمانشهرسازی" است.

از آنجا که غرب تمدن خویش را بر اساس فلسفه بنیان نهاده، فلاسفه غرب باستان، طرح­های استراتژیک خود را به مرور برای تحقق این تمدن ارایه نمودند و در تضارب این طرح­ها، نهایتاً افلاطون، طرح استراتژیک و یا اتوپیای مورد نظر خود را در کتابی تحت عنوان "جمهور" به عنوان "اولین طرح استراتژیک غرب" ارایه نمود که مورد پذیرش و توافق قرار گرفت و روند تحقق خود را پیمود تا آن که توماس جفرسون در سال 1803 در آمریکا نتیجه این طرح استراتژیک را افتتاح نمود.

بر این اساس که غرب، بر بنیان فلسفه شکل گرفته است، ضرورتا آرمان­شهری که فراروی این تمدن است نیز، از ابتدا باید در ذهن ساخته شود و ذهن نیز جایگاه تفلسف و فلسفیدن است. پس اساس طرح استراتژیک غرب، که دست برقضا عقل گراییِ مبتنی بر حس و تجربه و ذهن را در دوران مدرنیسم به کمال خود رسانده، فلسفه است.
ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: کلبه کرامت ,یا ,کلبه دیجیتال؟,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/3/31
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید