سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

هر کامپیوتری در اینترنت باید یک IPیا یک آدرس عددی داشته باشد.

برای یافتن موقعیت خودتان در اینترنت باید در ویندوز خود (XP) برنامه RUN را اجرا کنید و CMD را تایپ کنید. اگر ویندوزتان SEVEN بود می توانید در همان گزیند  search program کلمه CMDرا تایپ کنید .

سپس اگر کلمه IPCONFIG را تایپ کنید آدرس خودتان را در اینترنت جهانی می دهد .



نویسنده : حسین بهرامیان
در تاریخ : شنبه 91/4/3

:: برای اینکه از سرعت واقعی اینترنت خود مطلع بشید امروز دو تا سایت و ابزار مفید رو برای شما معرفی می کنم که بد نیست سری به اونجا بزنید . این ابزار با ارسال و دریافت داده ها و درخواست ها از کانکشن اینترنت شما سرعت اینترنتتون رو محاسبه می کنه . با استفاده از این ابزار مفید می تونید انتخاب کنید که درخواست های ارسالی و دریافتی به کجا انجام بشه .
:: پس از ورود به یکی از این دو سایت ، شما می تونید با انتخاب محل مورد نظر روی نقشه کره زمین ، و کلیک روی دکمه Begin Test منتظر باشید تا مراحل تست به اتمام برسه و سرعت متوسط پینگ کردن ، دانلود و آپلود شما و اطلاعات مفید دیگه ای رو در اختیارتون قرار بده .
اینم لینک دو سایتی که قرار شد معرفی کنم . می تونید در اونجا سرعت اینتنتتون رو تست کنید :



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/3/24

:: اگر در وبسایت خودتون نیاز به لود شدن اسکریپت و یا چیز دیگه ای رو داشته باشید بد نیست که یک پیام انتظار رو به کاربر نمایش بدید . در کنار این پیام معمولا از یک انیمیشن گیف چرخان برای نشان دادن در حال لود بودن استفاده میشه که گاهی مواقع فقط از همین animation استفاده می شه و متن دیگه ای رو نمی بینید .

:: امروز می خوام یک ابزار بسیار مفید و کامل و رایگان در مورد طراحی این گونه انیمیشن ها به شما معرفی کنم که با استفاده از اون و در کمتر از یک دقیقه می تونید هر جور انیمیشن loading ی که دوست دارید رو بسازید . در این سایت کلکسیونی بیش از صدها طرح اولیه موجوده که شما میتونید سایز و رنگ و سرعت حرکت رو برای preloader دلخواهتون تعیین کنید و در نهایت اون رو دانلود کنید و مورد استفاده قرار بدید :
1)
برای این منظور ابتدا به سایت زیر برید :

2) سپس از منوی Categories در سمت چپ صفحه نوع انیمیشنی که می خواید بسازید رو تعیین کنید .
3)
در وسط صفحه شما می تونید مشخصاتی مثل طرح preloader ، نوع عکس ، محو بودن پس زمینه ، رنگ پیش زمینه و پس زمینه و سرعت حرکت انیمیشن و سایز اون رو تعیین کنید !
4)
و در آخر بر روی دکمه ی Generate preloader کلیک کنید تا نمایش انیمیشن لودینگ خودتون رو در سمت راست صفحه ببینید . اگر از ظاهرش راضی بودید می تونید با کلیک روی دکمه download در زیر نمایش preloader اونو دانلود کنید !



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/3/24

اگه احیانا از اون دسته افرادی هستید که به فیلم نگاه کردن علاقه دارید و با زیرنویس فیلم ها در ویندوز ویستا یا سون به مشکل برخوردید ، تو این پست راه حلی پیشنهاد میشه که به احتمال زیاد مشکل رو حل میکنه . مشکلاتی چون خرچنگ قورباقه بودن زیرنویس های فارسی در هنگام پخش فیلم .

مشکل از اونجایی بوجود میاد که برنامه های اجرای فیلم همانند KM Player از unicode که برای نمایش متون فارسی لازمه پشتیبانی نمی کنند  .

به این منظور در ویندوز های Vista و Seven راهکاری اندیشیده شده و اون راهکار ، قرار دادن پشتیبانی از یک زبان خاص برای برنامه هاییست که از Unicode پشتیبانی نمی کنند . (اصطلاحا non-unicode programs ) .

محض اطلاع : Unicode یک استاندارد رمزگذاری کاراکترهاست که تقریبا تمامی کاراکترهای همه ی زبان های دنیا را در خود دارد از جمله زبان فارسی .

پس شما باید زبان فارسی رو به عنوان System locale ویندوز انتخاب کنید . System locale مشخص می کنه که مجموعه کاراکترهای پیشفرض ویندوز برای نمایش متن ها در برنامه های non-unicode چی باشه .

- برای اینکار ابتدا به Control Panel بروید .

- آیکون Region and Language رو پیدا کنید و اونو باز کنید .

- پنجره تنظیمات منطقه و زبان سیستم باز میشه . روی تب Administrative کلیک کنید .

-  در این تب ، روی دکمه ی Change system locale کلیک کنید .

- در پنجره ی باز شده  گزینه ی Persian رو انتخاب کنید و Ok کنید .

احتمالا ویندوز پیامی میده که باید ریستارت کنید . اینکار رو انجام بدید .

:: پلیر بسیار عالی KM Player رو هم می تونید از اینحا دانلود کنید !

موفق باشید .




:: برچسب‌ها: رفع مشکل ,نمایش زیر نویس, فارسی ,در ویندوز ,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/3/24
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید